Blog

Πρακτικός οδηγός για θετικές αξιολογήσεις στο eCommerce

Στο σύγχρονο eCommerce, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα, ή pain points όπως θα τα λέγαμε στο υπέροχο χωριό μου, την Αλιστράτη Σερρών, είναι οι αρνητικές αξιολογήσεις των χρηστών. Επισκέπτες που η αγοραστική τους εμπειρία δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή, ασχέτως του ποιος ευθύνεται, στρέφονται σε εργαλεία τύπου Google/Facebook για να μοιραστούν την εμπειρία τους…

Ποιο είναι το καλύτερο ελληνικό eShop; (2024 edition)

Καλησπέρα σου αγαπημένο eCommerce Community, Στο χαρούμενο και πρόσχαρο πνεύμα των Εορτών που ευελπιστώ ότι όλοι ζούμε, έφτασε αυτή η υπέροχη στιγμή της χρονιάς που πρέπει να αναδείξουμε το ‘Καλύτερο Ελληνικό eShop 2024’. Εξάλλου, τόσα βραβεία υπάρχουν από εδώ και από εκεί, δεν πιστεύω να χαλαστεί κανένας αν δώσουμε ακόμα ένα. 😎   Ξεκινώντας να…

Υπάρχουν 102,900 eShops στην Ελλάδα;

Πρόσφατα διάβασα σε ένα άρθρο γνωστού newsletter, ότι “η χώρα μας υστερούσε σημαντικά στον τομέα των online πωλήσεων, γρήγορα κατάφερε να καλύψει το χαμένο έδαφος, με αποτέλεσμα το 2023 να λειτουργούν σε αυτήν 102.900 e-shops.” Προφανώς παραξενεύτηκα γιατί θα έβαζα χωρίς δεύτερη σκέψη το χέρι μου στη λάβα, ότι δεν γίνεται να υπάρχουν τόσα πολλά…

Ποιο είναι το καλύτερο ελληνικό eshop? (2023 edition)

Καλώς ορίσατε ξανά, μετά από καιρό, σε τούτη εδώ την αυλή σκέψεων για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Πέρυσι, αρχές της χρονιάς, είχα γράψει ένα άρθρο για το ‘καλύτερο ελληνικό eshop’, και σκέφτηκα ότι καλό θα ήταν να τις επικαιροποιήσω για το 2023. Θα αναφερθώ πολύ σύντομα στον χαρακτηρισμό ‘καλύτερο eshop’, και αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε…

Απαράδοτα δέματα… αχ, αυτός ο μπελάς.

  Γεια σου αγαπητή φίλη και φίλε αυτού του ‘αραχνιασμένου’ πλέον blog. Ομολογώ ότι είχα καιρό να γράψω κάτι, και απολογούμαι γι’ αυτό. Αλλά, όπως λένε και στο υπέροχο χωριό μου, την Αλιστράτη Σερρών… ‘Good things come to those who wait’. 🙂 Ας αφήσουμε όμως στο πλάι, την απολογητική εισαγωγή και επιτρέψτε μου σήμερα να…

Conversion Rate Optimisation, ευχρηστία και άλλες όμορφες λεξούλες, που κρύβουν… πλούτο

Καλησπέρα καλή φίλη και φίλε, του άσημου αυτού blog σκόρπιων σκέψεων του υπογράφοντος. Αρχικά οφείλω να απολογηθώ γιατί το (και σας) παραμέλησα λίγo και σταμάτησα να γράφω τις σκέψεις μου, αλλά… εδώ είμαι και επανέρχομαι ορμώμενος με πολύ juicy στοιχεία που πιστεύω ότι έχουν αρκετό ενδιαφέρον. Σήμερα λοιπόν, το μενού έχει ευχρηστία και Conversion Rate…

Ποιο είναι το καλύτερο ελληνικό eshop;

(Αν βαριέσαι να διαβάζεις τη φλυαρία μου, μπορείς να scrollάρεις στο τέλος, για να δεις το όνομα. 😉 ) Καλώς όρισες, καλή φίλη και καλέ φίλε, πίσω σε αυτό το αραχνιασμένο blog. Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος, από τότε που έγραψα εδώ τελευταία φορά, αλλά είχα πέσει με τα μούτρα, σε ένα project, γιατί έπρεπε να…

Θα βοηθήσει μια επιδότηση να ανοίξεις ένα eshop?

Καιρό έχω να γράψω 2-3 σκέψεις, και επειδή πρόσφατα διάβασα για τις επιδοτήσεις των €5000 για την κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων, σκέφτηκα να γράψω και εγώ την αποψάρα μου. Ήθελα να το κάνω καιρό, αλλά κατέληξε να είναι άρθρο… σαν τις ‘εταιρικές κοπές πίτας’. Ξεκινάς να την προγραμματίζεις αρχές Γενάρη, και καταλήγεις να κόβεις πίτα κάπου…

Το πρόβλημα των ταχυμεταφορών. Και η λύση του.

Χαιρετώ τις καλές φίλες και φίλους του εν λόγω blog. Και κυρίως τους προβοκάτορες που μου στέλνουν μηνύματα/emails/κτλ. για να γράψω για το μέγιστο πρόβλημα των τελευταίων ημερών, στο οικοσύστημα μας. Την κατάρρευση του συστήματος των ταχυμεταφορών. Δεν θα σας απογοητεύσω, λοιπόν. Απλά θα σημειώσω πριν ξεκινήσουμε, πως η μοναδική διαφορά με ότι έχει ήδη…

H χαρά των segments (και η ακόμα μεγαλύτερη χαρά να βλέπεις τεράστια Conversion Rates)

Πρόσφατα συμμετείχα σε ένα webinar για Logistics. Και επειδή, η βασική θεματολογία του event επικέντρωνε στο πως θα αντιμετωπίσει τον εκρηκτικό συνδυασμό “Black Friday+Lockdown”, σκέφτηκα να γίνω λίγο σαδιστής… και να τους τυραννίσω ακόμα περισσότερο. Πως? Δίνοντας μερικά tips, για το πως μπορούν οι ecommerce managers να εντοπίζουν κοινά με εντυπωσιακά μεγάλα conversion rates, ώστε…

Πως θα φτιάξεις τα δικά σου Google Analytics – Part 2 (+δώρο)

Επιστρέφουμε στην κουβέντα μας για τα Google Analytics και συνεχίζουμε από εκεί που την αφήσαμε. Αν δεν θυμάστε τι και πως (ή δεν διαβάσατε το πρώτο μέρος), τότε μπορείτε να βρείτε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ. Απλά οφείλω να γράψω και εδώ, ότι οι πιο κάτω σκέψεις επικεντρώνουν κυρίως στα Google Analytics, και είναι λίγο τεχνικές.…

Πως θα φτιάξεις τα δικά σου Google Analytics (που θα είναι καλύτερα από τα κανονικά GA) 😎

Καιρό έχουμε να τα πούμε και οφείλω να ομολογήσω ότι η καλοκαιρινή ραστώνη με κέρδισε ολοκληρωτικά. Ενώ υπήρξαν ερεθίσματα για να γράψω κάποιες σκέψεις, δεν ξέρω τι γινόταν κάθε φορά 🤷. Τη μια, ένας ήλιος και μια θάλασσα, την άλλη κάτι ολόφρεσκα γεμιστά και μια παγωμένη Corona (η μπύρα, όχι ο ιός), πάντα κατάφερναν να…

Αντικαταβολή: Τρεις λύσεις για να μειωθεί (και πως επηρρεάζουν τα behavioral economics)

Πριν από περίπου 2 εβδομάδες έγραψα ένα κείμενο για το πρόβλημα της αντικαταβολής, συμπληρώνοντας στην ουσία μερικές σκέψεις, σε μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα που ξεκίνησε αρχικά ο Παναγιώτης (Γκεζερλής). Επειδή όμως, οι σκέψεις δεν είναι τίποτα περισσότερο από… σκέψεις, σκέφτηκα να καταγράψω και μερικές λύσεις, για να γίνω λίγο πιο πρακτικός. Εννοείται πως, με εξαίρεση…

Είναι η απαγόρευση της αντικαταβολής… η λύση που ψάχνουμε;

Πρόσφατα ο Παναγιώτης (Γκεζερλής) έγραψε ένα ενδιαφέρον άρθρο στο Facebook για τη αντικαταβολή και τα προβλήματα που δημιουργεί, παραθέτοντας και κάποιες λύσεις. Σχολίασα στον Παναγιώτη, ότι δεν συμφωνώ ιδιαίτερα με την προσέγγιση της ‘διακοπής/απαγόρευσης’, ως προτεινόμενης λύσης, σεβόμενος όμως τον χώρο του και τους υπόλοιπους αναγνώστες και σχολιαστές, δεν μπορούσα να γράψω κάποιο από τα γνωστά,…

eCommerce Efficiency – Πόσο αποδοτικοί μπορούμε να γίνουμε στο eCommerce;

Ήταν αρχές Απριλίου όταν είχε ήδη χτυπήσει η πανδημία του Covid και όλο το Retail Industry έτρεχε πανικόβλητο προσπαθώντας να κατανοήσει τι έρχεται την επόμενη μέρα. Μέσα σε αυτή τη φρενίτιδα, πήρα και δέχθηκα πλήθος τηλεφώνων από φίλους και γνωστούς, που μου περιέγραφαν τις δικές τους δύσκολες συνθήκες που αντιμετώπισαν προσπαθώντας να κουμαντάρουν τα καράβια…

H αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή, στην μέτα-Covid εποχή

Πολύ πρόσφατα, σε μια είδηση που δεν πολυπαίχτηκε από τα media, η Inditex (μητρική των Zara, Bershka, Massimo Dutti, κτλ.) ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να κλείσει 1000-1200 καταστήματα της, μέσω στα επόμενα 2 χρόνια, μεταφέροντας το κεφάλαιο αυτής της κίνησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, και επενδύοντας πάνω του περισσότερα από 1 δις. δολάρια. Στόχος αυτής της κίνησης,…

Κάτι πήγε στραβά. Παρακαλώ ανανεώστε τη Σελίδα και/ή δοκιμάστε ξανά.

About Me

Hi, I’m Fotis.

In this blog, I talk about eCommerce, Online Customer Experience and technology, in general

Subscribe to My Blog

Get new content delivered directly to your inbox.