Blog

Θα βοηθήσει μια επιδότηση να ανοίξεις ένα eshop?

Καιρό έχω να γράψω 2-3 σκέψεις, και επειδή πρόσφατα διάβασα για τις επιδοτήσεις των €5000 για την κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων, σκέφτηκα να γράψω και εγώ την αποψάρα μου. Ήθελα να το κάνω καιρό, αλλά κατέληξε να είναι άρθρο… σαν τις ‘εταιρικές κοπές πίτας’. Ξεκινάς να την προγραμματίζεις αρχές Γενάρη, και καταλήγεις να κόβεις πίτα κάπουContinue reading “Θα βοηθήσει μια επιδότηση να ανοίξεις ένα eshop?”

Το πρόβλημα των ταχυμεταφορών. Και η λύση του.

Χαιρετώ τις καλές φίλες και φίλους του εν λόγω blog. Και κυρίως τους προβοκάτορες που μου στέλνουν μηνύματα/emails/κτλ. για να γράψω για το μέγιστο πρόβλημα των τελευταίων ημερών, στο οικοσύστημα μας. Την κατάρρευση του συστήματος των ταχυμεταφορών. Δεν θα σας απογοητεύσω, λοιπόν. Απλά θα σημειώσω πριν ξεκινήσουμε, πως η μοναδική διαφορά με ότι έχει ήδηContinue reading “Το πρόβλημα των ταχυμεταφορών. Και η λύση του.”

H χαρά των segments (και η ακόμα μεγαλύτερη χαρά να βλέπεις τεράστια Conversion Rates)

Πρόσφατα συμμετείχα σε ένα webinar για Logistics. Και επειδή, η βασική θεματολογία του event επικέντρωνε στο πως θα αντιμετωπίσει τον εκρηκτικό συνδυασμό “Black Friday+Lockdown”, σκέφτηκα να γίνω λίγο σαδιστής… και να τους τυραννίσω ακόμα περισσότερο. Πως? Δίνοντας μερικά tips, για το πως μπορούν οι ecommerce managers να εντοπίζουν κοινά με εντυπωσιακά μεγάλα conversion rates, ώστεContinue reading “H χαρά των segments (και η ακόμα μεγαλύτερη χαρά να βλέπεις τεράστια Conversion Rates)”

Πως θα φτιάξεις τα δικά σου Google Analytics – Part 2 (+δώρο)

Επιστρέφουμε στην κουβέντα μας για τα Google Analytics και συνεχίζουμε από εκεί που την αφήσαμε. Αν δεν θυμάστε τι και πως (ή δεν διαβάσατε το πρώτο μέρος), τότε μπορείτε να βρείτε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ. Απλά οφείλω να γράψω και εδώ, ότι οι πιο κάτω σκέψεις επικεντρώνουν κυρίως στα Google Analytics, και είναι λίγο τεχνικές.Continue reading “Πως θα φτιάξεις τα δικά σου Google Analytics – Part 2 (+δώρο)”

Πως θα φτιάξεις τα δικά σου Google Analytics (που θα είναι καλύτερα από τα κανονικά GA) 😎

Καιρό έχουμε να τα πούμε και οφείλω να ομολογήσω ότι η καλοκαιρινή ραστώνη με κέρδισε ολοκληρωτικά. Ενώ υπήρξαν ερεθίσματα για να γράψω κάποιες σκέψεις, δεν ξέρω τι γινόταν κάθε φορά 🤷. Τη μια, ένας ήλιος και μια θάλασσα, την άλλη κάτι ολόφρεσκα γεμιστά και μια παγωμένη Corona (η μπύρα, όχι ο ιός), πάντα κατάφερναν ναContinue reading “Πως θα φτιάξεις τα δικά σου Google Analytics (που θα είναι καλύτερα από τα κανονικά GA) 😎”

Αντικαταβολή: Τρεις λύσεις για να μειωθεί (και πως επηρρεάζουν τα behavioral economics)

Πριν από περίπου 2 εβδομάδες έγραψα ένα κείμενο για το πρόβλημα της αντικαταβολής, συμπληρώνοντας στην ουσία μερικές σκέψεις, σε μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα που ξεκίνησε αρχικά ο Παναγιώτης (Γκεζερλής). Επειδή όμως, οι σκέψεις δεν είναι τίποτα περισσότερο από… σκέψεις, σκέφτηκα να καταγράψω και μερικές λύσεις, για να γίνω λίγο πιο πρακτικός. Εννοείται πως, με εξαίρεσηContinue reading “Αντικαταβολή: Τρεις λύσεις για να μειωθεί (και πως επηρρεάζουν τα behavioral economics)”

Είναι η απαγόρευση της αντικαταβολής… η λύση που ψάχνουμε;

Πρόσφατα ο Παναγιώτης (Γκεζερλής) έγραψε ένα ενδιαφέρον άρθρο στο Facebook για τη αντικαταβολή και τα προβλήματα που δημιουργεί, παραθέτοντας και κάποιες λύσεις. Σχολίασα στον Παναγιώτη, ότι δεν συμφωνώ ιδιαίτερα με την προσέγγιση της ‘διακοπής/απαγόρευσης’, ως προτεινόμενης λύσης, σεβόμενος όμως τον χώρο του και τους υπόλοιπους αναγνώστες και σχολιαστές, δεν μπορούσα να γράψω κάποιο από τα γνωστά,Continue reading “Είναι η απαγόρευση της αντικαταβολής… η λύση που ψάχνουμε;”

eCommerce Efficiency – Πόσο αποδοτικοί μπορούμε να γίνουμε στο eCommerce;

Ήταν αρχές Απριλίου όταν είχε ήδη χτυπήσει η πανδημία του Covid και όλο το Retail Industry έτρεχε πανικόβλητο προσπαθώντας να κατανοήσει τι έρχεται την επόμενη μέρα. Μέσα σε αυτή τη φρενίτιδα, πήρα και δέχθηκα πλήθος τηλεφώνων από φίλους και γνωστούς, που μου περιέγραφαν τις δικές τους δύσκολες συνθήκες που αντιμετώπισαν προσπαθώντας να κουμαντάρουν τα καράβιαContinue reading “eCommerce Efficiency – Πόσο αποδοτικοί μπορούμε να γίνουμε στο eCommerce;”

H αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή, στην μέτα-Covid εποχή

Πολύ πρόσφατα, σε μια είδηση που δεν πολυπαίχτηκε από τα media, η Inditex (μητρική των Zara, Bershka, Massimo Dutti, κτλ.) ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να κλείσει 1000-1200 καταστήματα της, μέσω στα επόμενα 2 χρόνια, μεταφέροντας το κεφάλαιο αυτής της κίνησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, και επενδύοντας πάνω του περισσότερα από 1 δις. δολάρια. Στόχος αυτής της κίνησης,Continue reading “H αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή, στην μέτα-Covid εποχή”

O eCommerce Manager των… 300 ευρώ.

Πρόσφατα έπεσα στην πιο κάτω αγγελία, και αφού ξεπέρασα το αρχικό σοκ, αποφάσισα να ασχοληθώ λίγο εκτενέστερα. Προφανώς, όχι για να επιπλήξω τον επιχειρηματία γιατί τόσα θέλει να δώσει για μια πολύ ευαίσθητη θέση, αλλά περισσότερo για να αναδείξω λίγο παραπάνω κάποια χαρακτηριστικά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, και ειδικότερα της συγκεκριμένης νευραλγικής θέσης. To Skill SetContinue reading “O eCommerce Manager των… 300 ευρώ.”

About Me

Hi, I’m Fotis.

In this blog, I talk about eCommerce, Online Customer Experience and technology, in general

Subscribe to My Blog

Get new content delivered directly to your inbox.